Daļēji integrētie kemperi

Daļēji integrētais kemperis (atkal ir zināma neveiklība latviešu valodas nosaukumā) ir kemperbusu formulas “viss vienā” evolūcija kempera izveidē ražotājiem izmantojot jau nopietnāku bāzes busiņa vai šasijas ar kabīni pārveidi. Pateicoties tam, ka apdzīvojamās daļas virsbūve jau ir pilnībā veidota no jauna kā telpiska taisnstūra telpa, tiek iegūti tik būtiskie centimetri uz visām pusēm un telpa ir izmantojama jau daudz produktīvāk, salīdzinājumā ar “labiekārtotu” kravas busu. No tālienes šie kemperi tāpat vēl atgādina minivenu un lielākā daļa modeļu kvalificējas 3,5 tonnu svara ierobežojumam un legālai kempera vadīšanai ar parastajām B kategorijas tiesībām. Arī pati stūrēšana īpaši vēl neatšķiras no H2 vai H3 komerciālā busiņa vadīšanas, kas būtiski paplašina šo kemperu mērķa auditoriju, jo ievērojamam komplektam ieguvumu pretējā svaru kausā ir tikai lielāka cena un, iespējams, nedaudz lielāks degvielas patēriņš. Tā kā lielākā daļa ceļu infrastruktūras ir piemērota H3 busiņiem, šie kemperi praktiski var pārvietoties bez vai ar minimāliem ceļu satiksmes ierobežojumiem. Vietu skaits – no divām (reti) līdz 4 vai pat 6. Jāatzīst, ka arī šī koncepta kemperi optimālāki ir ģimenēm ar vienu vai diviem bērniem, bet lai ar patiesām ērtībām dotos ceļojumā divi pāri bez bērniem vai jau sabiedrībā ar diviem mazuļiem – ieteicams ir domāt par paaugstinātās virsbūves daļēji integrētā kempera iegādi vai savlaicīgu nomu atvaļinājuma braucienam. Izmēram ir nozīme. Šajā gadījumā – zemāka virsbūve, mazāk ierobežojumu, ekonomiskāka un ātrāka braukšana salīdzinājumā ar augstāku virsbūvi, lielākām ērtībām un telpu pret zemāku braukšanas ātrumu, lielāku patēriņu un iespējamiem augstuma ierobežojumiem. It īpaši kalnu ceļos, kur mēdz būt aizliegumi pārvietoties ar kemperiem. Kemperbusi parasti tādās vietās riskē braukt droši, zemie daļēji integrētie kemperi ļoti bieži tāpat, bet paaugstinātās virsbūves kemperiem noteikti jāpalie tuvākajā kemperu parkā.

Šāds kemperis jau ir nopietnāka investīcija un parasti pirkums tiek izplānots ļoti savlaicīgi, jo katrs auto tiek gatavots jau reāli pēc individuālas komplektācijas konkrētam klientam. Jauna kempera aprīkojuma pasūtīšana bieži ir komplicēts process, kurā jāiedziļinās vairākos desmitos aprīkojuma pozīciju, jo, atšķirībā no vieglā auto vai komercbusa, kemperiem ir nesalīdzināmi vairāk individuāli konfigurējamu pozīciju, kuras visas noteikti vēlāk ietekmēs lietošanas funkcionalitāti un komfortu – tātad atpūtas kvalitāti.

KEMPERUCENTRS šajā klasē piedāvā salīdzinoši ļoti plašu modeļu klāstu no Eiropā labi pazīstamajiem kemperu zīmoliem SUNLIGHT un jomas viena no pasaules līderiem – HYMER. SUNLIGHT piedāvā daļēji integrētos kemperus divās apakšgrupās – Vans (V60, V66 un V69 modeļi) un Low profiles (T58, T65, T67, T68 un T69L modeļi, visi iekļaujas 3500 kg kategorijā), kas varētu aptuveni atbilst H2 un H3 komercbusu augstumiem. HYMER ir ekskluzīvāks produkts un atsevišķi 2-3 vietīgi kemperi pārsniedz 7 metru garumu un 4 tonnu svaru. Daudzos HYMER kemperos šasija, dzinējs un vadītāja kabīne ir no Mercedes Benz zīmola, kas apliecina produkcijas piederību premium klasei.

Par pieejamajiem modeļiem, pasūtījumu veikšanu, servisu, apkalpošanu, nomu un papildu aprīkojuma iespējām jautājiet mūsu pārdošanas konsultantiem pa tālruni 67670000 vai 27853378. Servisa apkopi nodrošina Autofavorīts autocentri visā Latvijā.