Daļēji integrētie kemperi ar paaugstināto virsbūvi

Šīs grupas kemperi ir atpazīstami jau no lielāka attāluma ar tradicionālu “burbuli” virs vadītāja kabīnes, kurā izvietojušās divas pilna izmēra guļvietas. Tāpat kā zemprofila daļēji integrētais kemperis – arī paaugstinātās virsbūves dzīvojamais transportlīdzeklis ir tapis nopietnākā bāzes busiņa vai šasijas ar kabīni pārveides rezultātā specializētā kemperu rūpnīcā. Pateicoties tam, ka apdzīvojamās daļas virsbūve jau ir pilnībā veidota no jauna kā telpiska taisnstūra telpa, tiek iegūti tik būtiskie centimetri uz visām pusēm un telpa ir izmantojama jau daudz produktīvāk, salīdzinājumā ar “labiekārtotu” kravas busu. Vairums paaugstināto modeļu tāpat vēl kvalificējas 3,5 tonnu svara ierobežojumam un legālai kempera vadīšanai ar parastajām B kategorijas tiesībām. Toties stūrēšana šajā gadījumā jau ir vairāk pietuvināta vai nu satiksmes autobusam, lai arī nelielam, vai specializētai automašīnai ar paaugstinātu svara centru un virsbūves augstumu, kāds var “neierakstīties” atsevišķu ceļa vai transporta infrastruktūras posmu augstuma ierobežojumos. Šāds aspekts jāņem vērā, plānojot braucienu maršrutus. Vietu skaits – no četrām līdz sešām. Laba izvēle kuplākām ģimenēm vai, lai ar patiesām ērtībām dotos ceļojumā divi pāri ar mazuļiem. Izmēram ir nozīme. Šajā gadījumā – lielākas ērtības, komfortablas guļvietas visiem braucējiem un vairāk brīvas telpas. Toties par to jāmaksā ar zemāku vidējo braukšanas ātrumu, lielāku degvielas patēriņu (lielāka gaisa pretestība) un iespējamiem augstuma ierobežojumiem. It īpaši tas var realizēties kalnu ceļos, kur mēdz būt aizliegumi pārvietoties ar kemperiem. Kemperbusi parasti tādās vietās riskē braukt droši, zemie daļēji integrētie kemperi ļoti bieži tāpat, bet paaugstinātās virsbūves kemperiem noteikti jāpalie tuvākajā kemperu parkā.

Šāds kemperis jau ir nopietnāka investīcija, kas paredzēta ilgākam ekspluatācijas laikam, salīdzinot ar kemperbusiem. Parasti pirkums tiek izplānots ļoti savlaicīgi, jo katrs auto tiek gatavots jau reāli pēc individuālas komplektācijas konkrētam klientam. Jauna kempera komplektācija bieži ir laikietilpīgs process, kurā jāiedziļinās vairākos desmitos aprīkojuma pozīciju, jo, atšķirībā no vieglā auto vai komercbusa, kemperiem ir nesalīdzināmi vairāk individuāli konfigurējamu pozīciju, kuras visas noteikti vēlāk ietekmēs lietošanas funkcionalitāti un komfortu, kā arī transporta līdzekļa vērtību un pārdošanas iespējas otrreizējā tirgū.

KEMPERUCENTRS šajā klasē piedāvā četrus klasiskos SUNLIGHT zīmola kemperus – četrvietīgo A60 un sešvietīgos A68, A70 un A72. Visi iekļaujas 3500 kg kategorijā un ir vadāmi ar B kategorijas tiesībām. Visas automašīnas bāzē izmanto FIAT komerctransporta rāmi, balstiekārtu un dzinēju (120 Zs Multi Jet turbodīzeli).

Par pieejamajiem modeļiem, pasūtījumu veikšanu, servisu, apkalpošanu, nomu un papildu aprīkojuma iespējām jautājiet mūsu pārdošanas konsultantiem pa tālruni 67670000 vai 27853378. Servisa apkopi nodrošina Autofavorīts autocentri visā Latvijā.

TEHNISKĀ INFORMĀCIJA